Tech Assist

Vanliga frågor

Vanliga frågor


Vi erbjuder tekniska lösningar skräddarsydda för att möta dina behov. Boka bara en tid så sköter våra experter resten!


Vårt team är specialiserat på ett brett spektrum av områden, inklusive installation, felsökning, underhåll och uppgraderingar av olika enheter och system.


Prissättningen är transparent och beror på vilken tjänst du väljer. Du kommer att se alla kostnader tydligt beskrivna innan du bekräftar din bokning.


Vårt team är tillgängligt under flexibla tider, inklusive helger, för att säkerställa att vi finns när du behöver oss som mest.


Schemaläggning är enkel. Använd vårt onlinebokningssystem för att välja önskat datum och tid, så bekräftar vi ditt möte direkt. insights used in consumer and customer experiences. More information about PropTrack is available on their website.


Vi verkar i flera regioner. Välj din plats på vår webbplats för att kontrollera tillgängligheten i ditt område.


Ja, du kan boka om eller avboka möten via din kontopanel eller genom att kontakta vårt supportteam.


Berättigade tjänster kan vara berättigade till skatteavdrag. Se dina lokala bestämmelser eller kontakta oss för mer information.


Absolut! Vi tillhandahåller skräddarsydd support för företag, inklusive enhetsinstallation, IT-rådgivning och nätverkshantering.


Din säkerhet är vår prioritet. Vi följer alla rekommenderade hälsoriktlinjer för att säkerställa säker interaktion under våra besök.